Are you like me lowering the head to work hard silencly with sweat under the sun ?
你是不是像我在太陽下低頭 流著汗水默默辛苦的工作

Are you like me even have been treated by indifferent and still don"t give up the life you dreamed for?
你是不是像我就算受了冷漠 也不放棄自己想要的生活

Are you like me busying for pursuing the gentle that you cann"t imagine all day?
*你是不是像我整天忙著追求 追求一種你想不到的溫柔

Have you like me once lose presence of mind and hesitated again and again in the cross street corner?
你是不是像我曾經茫然失措 一次一次徘徊在十字街頭

Because I didn't care about how others say.
因為我不在乎別人怎麼說

I hadn"t never forgotten the promise I make the love I rigid to own.
我從來沒有忘記我 對自己的承諾 對愛的執著
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Carlo的飛行日記 的頭像
    Carlo的飛行日記

    Carlo的飛行日記

    Carlo的飛行日記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()