Tonight is belond a star.
Your are a special star different from the other around the sky.

The starry night month you are so beautifully go out of cultivation in this silent night of you to offer up your ray.
The sparkle starry night justs like your bright smiling face.

You know in the range dusk, the starry night and the dawn, good beautiful,good beautiful when I raise several star-studded skies. I suspected  the star  is also beautiful in your dream?
Look!They all in blink to you!

Somebody have telled me what is together........
By words,together is "to" "get" "her"
Ar......What a courage word.

I want to mention courage telling you some speeches.
I am not to want only to be static around your side I look you smile、look you speech、
look your every action and every movement.....

You are the power which I continue to go forward you are my courage.
You are my small sweetheart ,you are my small sweetsweet.........
I just want to say to you :
I like you, I love you , ..... I want to hold you....

My love 12 lines of poems:

If you will be the morning dew I hope are that grass.

You let me can face the future had hoped .

My day fantasy and you linked up into a single stretch...

My wish are that  can fly  to the remote horizon   with you....

I knew I might give you to be supposed better the most complete love.

The wish defends you to look at times you happy joyful.

I want to sing an old love song with you .

I want to know you are really like me?

Once I am starting to decide  let you joyful that one day I may propose to you......

I want you to be my forever girlfriend.

This life I only hold your hand....

Fillnally, I want to let you know I love you.


今晚,是屬於一顆星的。
妳是在這滿天星斗中最特殊的一顆閃亮的星,最與眾不同的一顆。
今晚的星夜就如同妳那綻放出閃耀光芒的笑靨。
妳是如此地美麗在這荒蕪寂靜的夜,妳獻出妳的光芒。

給遠方的妳: 你知道嗎嶺上的黃昏、星夜與晨曦,好美,好美。
當我仰頭數著滿天星斗時,我猜想著妳夢中的星星是不是也這麼美呢?
他們都在對妳眨眼呢!!

曾經有人告訴過我 together (在一起)按照字面上來解釋是什麼意思, 就是to get her。
原來如果我們兩個人要在一起就是要得到妳呀.....
這句話給我好大的勇氣呀,呵! .......

終於,我想提起勇氣告訴妳一些事情:
我不想只是靜靜的陪伴在妳身旁, 我不想再只是靜靜的看著妳笑、靜靜的看妳跟朋友說話、
靜靜的看妳跟朋友打鬧......... 妳的一舉一動是那麼樣如艷麗的蝴蝶輕快的飛舞般的吸引著我........
妳是我繼續努力向前的力量,妳是我的勇氣......

妳是我的小甜心,妳是我的小甜甜… 我只是想告訴妳:「我喜歡妳,我愛妳。 我…想… … 擁 有 妳」

以下是我的愛情十二行詩:

如果妳是那沁涼朝露的話我願是那青綠小草。

是妳讓我擁有了面對未來的希望。

我的天空想和妳連成一片。

我的志願是和妳一同飛向遙遠的天邊。

我知道我可以給妳最好最完整的愛。

我想要時時守著妳看著妳幸福快樂。

我想和妳一起唱首老情歌。

我想知道妳是不是真的愛我。

當我開始決定要讓妳一輩子快樂的那一天起,我就決定有天我會向妳求婚。

我想要妳做我永遠的女朋友。

這一生我只牽妳的手。

最後我想大聲的告訴妳:

『 我 愛 妳 。』

C-マンション
arrow
arrow
    全站熱搜

    Carlo的飛行日記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()