That"s When I Love You Aslyn
當我愛上你 艾絲琳

when you have to look away
當你看著遠方

when you don't have much to say
當你說話不多

thats when I love you
我就這樣愛上你了

I love you, just that way
我愛你,就喜歡你這樣的樣子

to hear you stumble when you speak
當你結結巴巴地說話

or see you walk, with two left feet
或是看著你走路的模樣

thats when I love you
我就這樣愛上你了

I love you, endlessly
我永無止盡地愛你

and when you're mad 'cause you lost the game
當你因為輸了遊戲

forget i'm waiting in the rain
在不開心或是忘了我還在雨中等待

baby I love you
寶貝 我愛你

I love you anyway
不管怎樣,我就愛你


'cause heres my promise made tonight
今晚我許下我的誓言

you can count on me for life
你可以依賴著我

thats when I love you
因為我就這樣愛上你了

when nothing you do can change my mind
不管怎樣我的決心不動搖

the more I learn,
我會越來越愛你

the more I love,
我會越來越愛你

the more my heart can't get enough
一直到我的心再也裝不下為止

thats when I love you
我就這樣愛上你了

when I love you
不管怎樣

no matter what
我就愛你

hide your eyes
所以當你閉上你的雙眼

'cause the movie made you cry
只是因為那部電影讓你感動哭泣

thats when I love you
我就這樣愛上你了

I love you a little more each time
我一點一滴慢慢愛上你

and when you can't quite match your clothes
當你穿不下你的衣服

or when you laugh at your own jokes
或是當你因為你的笑話而大笑

thats when I love you
我就這樣愛上你了

I love you, more than you know
你永遠都不會知道我有多愛你

and when you forget that we had a date
而你忘了我們的約會而放我鴿子

or that look you give when you show up late
或是最後一秒才出現

baby I love you
寶貝 我愛你

I love you anyway
不管怎樣,我就愛你

'cause heres my promise made tonight
今晚我許下我的誓言

you can count on me for life
你可以依賴著我

thats when I love you
因為我就這樣愛上你了

when nothing you do can change my mind
不管怎樣我的決心不動搖

the more I learn
我會越來越愛你

the more I love

the more my heart can't get enough
一直到我的心再也裝不下為止

thats when I love you
我就這樣愛上你了

when I love you no matter what
不管怎樣,我就愛你

ooohhh! oooooohh! thats when I love you
我就這樣愛上你了寶貝

when nothing baby
沒有一件事

nothing you do can change my mind
沒有一件是可以動搖我的心

the more I learn
我會越來越愛你

the more I love

the more my heart can't get enough
一直到我的心再也裝不下為止

thats when I love you
我就這樣愛上你了

when I love you
當我愛上你

no matter what
不管怎樣

no matter what


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Carlo的飛行日記 的頭像
    Carlo的飛行日記

    Carlo的飛行日記

    Carlo的飛行日記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()